Post by comceiboofcatchscop on Feb 16, 2022 12:02:19 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkodgenerator guld ▞▞▞
▞▞▞ Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles 2022 version ▞▞▞
Köpte inga annonser. Får fortfarande annonser. Lurendrejeri.
Så mycket kommersiellt.
Jag ger den en 3:a för att det är roligt. Men varje gång jag försöker titta på en annons för att få gratis tips kommer det aldrig upp någon annons. Därför kommer aldrig en annons upp. Det är nästan som att jag köpte annonsborttagaren för spelet, men det gjorde jag aldrig! Jag tror att det finns en bugg, och det skulle vara mycket uppskattat om du kollade upp det.
Jennys barn - jag gillar detta spel !
Super kul och bh 😍
Du kan helt enkelt inte lägga till efter varje nivå. Det är alldeles för mycket. Och du får inte ens någonting för att fullborda en nivå, bara om du tittar på ytterligare ett tillägg. Löjlig. Ingen aning om hur den har ett så högt totalbetyg, eftersom det är praktiskt taget omöjligt att spela.
Spelet är ok, men det värsta jag känner är nakenannonserna det visar varje gång. Jag har inga problem med de vanliga annonserna men var snäll och ta bort alla dessa lustar så snart som möjligt eftersom små barn också spelar det här spelet och om de ser dessa annonser, de kan fortsätta på fel sätt och deras liv kommer att förstöras. Snälla tänk på det seriöst
Jag tycker spelet är roligt men det är för mycket reklam!
Dead Ahead: Zombie Warfare Stratégiai játékok vsz
Who is? Brain Teaser & Riddles ট্রিভিয়া swz
:Jag
Så många annonser verkar det finnas minst två chockerande annonser efter varje utmaning
Det är ett riktigt roligt spel men alldeles för många tillägg så de som skapade det här spelet fixar det så att alla kan njuta av det, men det är ett riktigt bra spel och snälla gör din killes spel bättre jag vet att ni gör tilläggen så att ni Jag kan hålla det gratis och roligt för alla men det är för mycket så tror ni inte att det skulle vara okej att bara ta ut några tillägg, snälla det är vad alla ber er att göra!🙃🙃😛
Who is? Brain Teaser & Riddles Тривиа hpf
Även om du betalar för att ta bort annonser blir du fortfarande ständigt trakasserad för att titta på annonser och betala för extra. Ledtrådar tenderar att vara små. Förklaringarna efter varje nivå hjälper dig mycket att veta hur du löste det.
Bra pussel men jag känner att de är sexistiska, det finns nivåer där man måste bestämma "herr" och "dam" kläder i separata högar bland annat. Den är subtil men fortfarande där
För mycket annonser men bra och försök att öka annonserna och jag har slutfört det inom 2-3 dagar men när jag vill ta tips säger de att titta på videor men när jag klickar på det kommer det inte att fungera.... min telefon fungerar inte när jag vill klicka på tipsalternativ....
Tråkig
Jag är så kul att spela
Jag brukar inte ha problem att kolla på reklam men det är när jag väljer det själv. Här är så mycket reklam även när jag precis sagt nej till en så hoppar en annan utan belöning, utan att fråga om jag ville eller inte.
Det är ett väldigt trevligt spel. Du behöver inte göra alla möjliga kluriga saker med din telefon. Det förbrukar inte ens wifi. Du kan bara stänga av den för att inte behöva bära annonserna. Dessutom är det inte så svårt så du behöver inte fortsätta titta på annonser och hoppa över. Jag gjorde det dock några gånger. Som kanske ungefär 4. Och den har till och med en daglig belöning. Det här spelet är roligt, och det stressar dig inte eftersom nivåerna inte inkluderar att lösa matematiska problem eller så. Men jag har redan avslutat detta 2 gånger, så lägg till fler.
Who is? Brain Teaser & Riddles Trivia dqg
❤️
Jag gillar fortfarande det här spelet. Jag gör till och med en genomgång på YouTube av detta. Minska bara mängden annonser.
Jag är på nivå 74 och det var bra innan detta nu när jag klickar på appen öppnas den inte, alla mina andra appar öppnas
Jag älskar det så prova det
mycket dåligt att många tillägger jag hatar det
Ursäkta mig...jag vet inte om DIS men det verkar vara så att det finns för många Qesoins och NÄR det är gjort kan du inte spela det IGEN 😤 jag menar...låt ta en stund. JÄMFÖR hur mycket du gillar ditt favoritspel med det här spelet. Du kommer att märka att det här spelet har en liten mängd nivåer och vad ditt favoritspel än är så är det ännu bättre. Som legit. BÄTTRE det är bättre än det här lilla, lilla fåret. SOM ATT JAG INTE SKJÄMTAR GÖR DET SJÄLV!!! JAG KAN! SÅ DU KAN!! Jo det kan du. Jag kan göra vad som helst.
den har inte så många annonser
Den spelar inte Jag laddade ner den och den startar inte ens det enda som den visar är en enhörningsteckning med en musik i bakgrunden förutom att ingenting
Riktigt kul!
Jag knackade på något och det skulle inte räknas som bevis, men när jag använde ledtråd och ledtråd så visade det mig vad jag knackade på så den var halt och gjorde det på några olika nivåer. Det finns annonser men inte värre än andra spel. Tipsen hjälper inte 90% av tiden och du måste använda tips innan du använder de andra sakerna för att hjälpa och de kostar 50 glödlampor.
Inte gripande. Inte vardagligt heller. För många annonser. Inte värt din tid.
det här spelet är så fantastiskt att du kommer till varje nivå för att ta reda på nya mysterier och viktig del av att få njuta av dig själv vem som gjorde det här spelet tack
Det här spelet är bra men en tid senare börjar det bli lite tråkigt
Jag har spelat det här spelet så mycket att jag klarade alla nivåer och var tvungen att vänta på att fler skulle läggas till! Rekommenderar det definitivt!
jag lär mig grejer och det är är bra
Svår men rolig
Jag betalade för inga annonser och fick dem fortfarande. Sätt till många av dem. Vill ha mina pengar tillbaka!
Det är ett väldigt bra spel men det finns så många annonser 😕för att se om du inte vet vad som är rätt svar.. Jag skulle rekommendera att du inte tvingar oss att se annonserna och istället, om vi har vunnit spelet så kan du ge oss poäng och med hjälp av poängen kan vi veta vad som är svaret.. Och mycket färre nivåer.. snälla gör fler nivåer så snart som möjligt🙏.. Och när du har gjort det kommer jag att uppdatera mitt betyg... Det är en mycket intressant spel😌.. Jag älskar det mycket...😍Säg till oss när du är klar med nivån..☺
Det här spelet är jävligt 👿👿👎👎det är så så dumt att jag inte gillar det här spelet detta är det sämsta spelet som någonsin spelat nivå fjorton är så svårt det är därför jag hatar det så mycket .Den som skapade det här spelet är så roligt och dåraktig.