Post by rotnapuphiro on Mar 4, 2022 23:33:13 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mergedom: Home Design ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mergedom: Home Design IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser flere edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Mergedom: Home Design 2022 version ▞▞▞
Nettopp begynt å spille og innen 15 minutter. bøtta som trengs for å lade. Det var over 2 timer å vente på at den skulle lades eller bruke 250 mynter. De gir deg 2000 mynter. Det trengs ikke en rakettforsker for å finne ut at du innen en time ser på å måtte bruke dine egne penger hvis du vil spille. Jeg beklager, jeg kan komme på mange ting jeg heller vil bruke pengene mine på enn et dumt ombyggingsspill. Grådighet blir grådigere til å tro at folk kommer til å bruke pengene sine på spillet innen en time.
Sløsing med tiden min.Thik haiii
Morsomt spill, men hvorfor tar rengjøringsbøtten evigheter å få frem en såpebit?? Det er så irriterende.
Thimbleweed Park Приключения jnxs
Energi går raskt tom, ettersom nivået øker blir det vanskeligere ettersom energinivået er like mye fra starten. Tre 🌟 bare med mindre du kan øke energien etter hvert som nivået ditt øker
Mergedom: Home Design 解謎 zcr
Dette er et bra spill, men det er mange feil på den nyeste versjonen. Som om de 4 tomme glassene ikke smelter sammen. Vennligst sjekk disse feilene.
Mergedom: Home Design معمایی iqy
Fire stjerner bare på grunn av det faktum at energien tar slutt ganske raskt. Ellers er det et flott spill for å fordrive tiden.
Dette spillet virker veldig morsomt, men det tok 4 timer å laste inn jeg kunne ikke spille fordi jeg bare kan spille i 3 timer spillet lastet ikke inn i tide dette spillet suger
Jeg elsker spillet, men etter å ha spilt i noen uker, er det ikke flere rom nå. Venter på oppdateringene når spillet plutselig ikke åpner i går kveld. Fortsett å laste. Jeg mener at spillet fortjener 5 stjerner. Men jeg trenger at problemet løses
etter å ha spilt dette spillet i 2 dager, kan jeg ikke laste inn
Engasjerende
Jeg synes dette spillet er morsomt fordi det knapt er noen annonser, og det jobber på en måte hjernen din på en måte for å bli sterkere
Bra spill
😮
Elsker spillet trenger flere rom
Veldig bra
Klikk feilaktig på ting som annonser eller for å foreta et kjøp. Ikke forferdelig, bare irriterende for det meste.
Jeg likte spillet.
Spillet er fint. Men etter hvert som vi skrider frem, øker ventetiden for varer, noe som er veldig stor avslåing. Jeg spilte det og elsket å spille en dag eller to, på grunn av denne ventetiden har jeg ikke lyst til å spille dette lenger. Spill i 2 minutter og vent i timevis.
Spillet er ok, men de tilfeldige popup-annonsene midt i et spill kom til meg til slutt. Jeg er så lei av annonser for Family Island. Heeeeelp.... irriterende som faen. Og hvis du prøver å x ut, og savner knappen med en millimeter, tar den deg rett til nedlastingssiden. Nei!
Mergedom: Home Design Quebra-cabeça gyo
Av alle sammenslåingsspillene jeg har prøvd, liker jeg dette veldig godt. Det gjør det enkelt å få mer energi som skiller den fra de andre. Også grafikken er søt.
Basj Det er super bæsj
Supert spill
Tanken bak er god. Men det tilfører egentlig ikke noe nytt til denne sjangeren, og annonsene dukker bokstavelig talt opp tilfeldig, selv etter å ha gjort en sammenslåing eller fullført et oppdrag. Det er litt mye. Hvis det bare var for å låse opp bobler eller få mer energi / få fart på en skaper, kunne jeg fått det. Men så tilfeldig og så ofte er skurrende og fjerner det morsomme aspektet mer enn litt.Spillet er morsomt og litt avhengighetsskapende, men jeg kan se at det blir kjedelig hvis du ikke lar oss ta del i mer design av rommene. Jeg har nettopp startet på badet og er 4 ting inne og har ikke fått lov til å designe noe ennå. Hva er poenget med spillet da? Du bør også la oss vinne røde krystaller i stedet for å kjøpe dem. Jeg kan leve med reklamene.
Var flott, men sluttet nå å fungere
Mergedom: Home Design פאזל tfni
Mye moro, litt strategitanke hjelper. Annonser ligner ikke så mye på andre spill, så det er absolutt et pluss. 4 stjerner kun på grunn av 2 timers opplading på bokser. Hvis jeg må komme tilbake om 2 timer bare for å spille i 15 minutter og vente 2 timer til, vel...
Ikke undervurder kraften til annonser. I så fall kan det hende du ikke kan spille spillet, det er best å reparere det.
Tankene bedøvende
Interessant spill likte et annet konsept
Det er morsomt i kanskje 10-15 minutter, så blir annonsene for mye og for irriterende, så med mindre du er villig til å kjøpe den annonsefrie oppgraderingen jeg ikke anbefaler. Det er for mange lignende spill, så ikke kast bort tiden din.
Når jeg kjøpte annonsene for å forsvinne, er det et fantastisk spill og har delt med vennene mine. Jeg kan legge til flere senere.
Mergedom: Home Design Łamigłówki yxgw
Dette er drømmespillet mitt
Ok spill. Det er ganske morsomt, men annonsene er invasive. Som hver gang du fyller en "bestilling". Det virker også som et spill du må bruke penger på for å komme videre hvor som helst. Det er som å betale for å spille, bare med flere trinn.
Så med noen få trekk eller minutter en kort annonse. Hva f. Føles mer som reklame enn gameplay på dette tidspunktet. En annen utvikler som lar grådigheten blinde dem. Annonser vil ikke få folk til å komme mer, men mindre....
Nylig gir det ikke mer energi ved å se annonser!!!!!! Vi ser og tjener ingenting
Etter 2 dager tilbakestilte den alt arbeidet mitt, og jeg var på det siste nivået så 0 stjerne
Problemer med visse sammenslåinger siden oppdatering
Bli for hard, også går jeg alltid tom for energi. Veldig dårlig.
Dette spillet pleide å være morsomt, men det er veldig kjedelig for mange annonser i stedet for 40 energi bare 25 bare en annen måte å sørge for at vi ser flere annonser
Morsomt spill og på en måte la oss barna designe drømmehuset sitt, men alt for lang ventetid på energien i produktkildene
Hva er det med annonsene etter et par flytter? Stor grusomhet
For mange annonser og det bør være en borte for å lagre varene hvis du vil bruke dem senere, og det burde være flere måter å få ting GRATIS uten å kjøpe noe med ekte penger.
Jeg liker spillet, men nylige problemer med annonser som ikke vises for å få energi eller popbobler (melding: prøv igjen senere) har vært irriterende. Også de nye annonsene for media i tre trinn. Jeg spiller spill for å komme vekk fra alt det mediesøppelet. Vil ikke se det annonsert her!
Kistene åpner seg ikke.
Jeg kan ikke dekorere de andre rommene. De andre rommene skal låses opp automatisk. Hva skjer.